Diskuse

Hrad Sovinec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jel jsem několikrát kolem, ale nezastavil...te´d už ani nemusím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě jsem tam nebyl, díky za pozvánku :)

2 0
možnosti
MH

Nádhernej hrad. Jen parkování v obci je kritické. Obec je velmi malá. Počítejte, že zaparkujete i pár set metrů mimo obec ... Ale stojí to za to ...

1 0
možnosti
Foto

R^ pěkný výlet a ani mi  není nesnesitelné vedro.;-);-DDěkuji  za  fotky.

1 0
možnosti
Foto

Paní Evo tak na tento hrad se chystám už 10 let. Je to hrozné, ale prostě škobrtal jsem jinde. A tak Vám děkuji nejen za pěkný report, ale i za připomenutí  místa, kam bych se chtěl konečně podívat.R^

1 0
možnosti
Foto

Přeji, ať to brzy vyjde a Sovinec se Vám líbí :-)

1 0
možnosti
Foto

Mo děkuji, to je u manželových příbuzných kolem Rýmařova.. pokaždé tam jedeme, očima sleduji ukazatele a nápisy "Sovinec" - a viděla jsem to až nyní z vašich snímků.. paráda.. ještě jednou díky.. :) :) U Rešovského vodopádu jste se stavili? :)

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji :) Bohužel na vodopády nedošlo, ale doufám, že to někdy v budoucnu napravím :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik