Diskuse

V úkrytu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Knihu jsem si koupil na letišti, když jsem se před rokem vracel z Londýna. Docela jsem se stavěl skepticky ke všem těm pochvalným recenzím. Ale stálo to za to. Zajímalo by mě, jak je kvalitní český překlad, protože Omega je pověstná mizernou úrovní jak starých překladů, na které už se nevztahují autorská práva, tak nových, které zadávají nezkušeným studentům za pár šupů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik