Diskuse

Muž z chatrče

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím Vás a hlásím, že Konec léta je dočten. Na další díl zatím nedošlo, protože jsem ho neměl ve čtečce, tak jsem začal číst nějakou Helen Fields s jejím inspektorem Callanachem. Jak to dočtu, pustím se do Podzimního případu.R^

0 0
možnosti
Foto

Taky Vás zdravím a děkuji za Vaše "hlášení" :-) Helen Fields jsem zatím nečetla, ačkoliv jsem na její knihy taky už koukala. Budu ráda, když se pak se mnou podělíte o své dojmy, zda se Vám líbila. Já četla nedávno ještě jednu knihu, jmenuje se Než ho poznala, a ta se mi líbila dost. Jen tak pro info Vám dávám odkaz, co jsem o ní napsala

https://www.knihcentrum.cz/recenze-nez-ho-poznala-2

Mějte se hezky, a ať se Vám Podzimní případ líbí :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS