Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak Vás opět zdravím. Hlášení už raději podávat nebudu. Konečně jsem se dostal k dalšímu dílu Anderse de la Motte - Podzimní případ. To je moc pěkný, jsem v polovině a líbí se mi to ještě o něco víc, než díl první. Kdybych měl udělat srovnání s dříve zmíněnou Helen Fields, tak Fields je taková víc čistá krimi, Motteho vnímám víc jako kvalitní román s kriminální zápletkou navrch.

Na Osudný okamžik se, vzhledem k Vašim 70 bodům, asi nechystám. To tedy znamená, že brzy opět nebudu vědět, na co se zaměřit. Dala byste mi nějaký tipy ? Díky.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím i já Vás a děkuji za Vaši zprávu. Začala jsem se na ně těšit :-);-) Hlášení klidně podávejte, ráda si je přečtu. Navíc se mi čtenářské názory na knihy hodí do práce. :) S hodnocením Motteho série úplně souhlasím, krimi zápletka je vlastně "jen" takový příjemný bonus navíc. Obdobné jsem to měla s knihami Henninga Mankella. Moc se mi líbí jeho psaní, jeho nostalgie a jeho vlastně poklidné detektivní zápletky obalené přidaným osobním příběhem.

S Osudným okamžikem jste se rozhodl správně - tedy pokud nemáte rád seriál Zoufalé manželky, protože když bych to k něčemu měla přirovnat, byly by to právě ony. Kniha spíš zaujme ženské čtenářky - zapomněla jsem to svého pokusu o recenzi napsat!..

S dáváním tipů ke čtení to asi bude horší. Čtu v poslední době méně, než bych chtěla. Z těch "starších" - Pokud jste nečetl třeba Samuela Bjorka a jeho trojici thrillerů V lese visí anděl, Sova a Clona, tak určitě doporučuji. Zárukou dobrého thrilleru (vyjma knihy Temný stín noci - ta patří do jiné kategorie) je Tess Gerritsen. Moc se mi líbily taky knihy od dvojice Hans Rosenfeldt & Michael Hjorth - mají sérii knih, zatím jsem četla jen dvě, ale byly hodně dobré. Až budu mít někdy víc času, mám zbylé díly připravené doma na hromádce.

Z těch čerstvých knih si zuby brousím na Poslední let

https://www.knizniklub.cz/knihy/456826-posledni-let.html

Mám slíbený výtisk na recenzi, tak snad o tom v příštích týdnech něco napíšu.

Mějte se hezky a budu se těšit snad zase na příště.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik