Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, jestli si autoři blogu všimnou nového komentáře ve starším blogu, tak Vám hlášení vložím i sem, ať nejste ochuzena o moje interesantní postřehy::-)

Díky, všechno jsem si poznamenal do virtuálního komínu. Já teď pořád čtu de la Motte. Po Ročních obdobích jsem se přesunul na sérii Memorandom a po ní pak na sérii Game. Z tý jsem právě dočetl první díl. Všechno se mi to moc líbí. Sérii Game jsem začal číst s rozpaky, kvůli tématu, ale nakonec se to, pro mě, ukázalo stejně bravurní, jako ta Roční období i Memorandom. Navíc Game je i celkem vtipná. De la Motte je skutečný mistr a nedoceněný spisovatel.R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem ráda za Vaše postřehy - moc díky!

Souhlasím, De la Motte je skvělý vypravěč. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS