Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Zdravím, tak z Motteho mi chybí už jen Jarní oběť. Aktuálně mám za sebou první díl ze série Sebastian Bergman, Temná tajemství. Teď čtu díl druhý, Učedník. Musím to hodně pochválit, díky moc za tipy. Ani nevím, co se mi nakonec líbí víc. Je to výborný.R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Lubore, děkuji za zprávu, jsem moc ráda, že se Vám kniha líbila, že jsem Vám nedoporučila nějakou "ptákovinu". :-)

0 0
možnosti

Uf, tahle témata mě fakt nezajímají, jedině snad v podání P. Falka jako Columba;-D

0 0
možnosti
Foto

Nikdo Vás taky nenutí knihu číst ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik