Diskuse

Slušní lidé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Po delší době vás zdravím a poslušně hlásím, že jsem dočetl sérii Sebastiana Bergmana a pustil jsem se do první knihy série s Kurtem Wallanderem. A představte si, že jsem si pracně vytáhl seznam knih z vašich dostupných blogů, seznam jsem si vypsal do mobilu, který jsem pak upgradoval na nový model, bohužel už bez toho seznamu.:-( To jsem ale truhlík, co ?:-/

0 0
možnosti
Foto

Hezký den, zdravím i já Vás :-) Super, že jste se po dlouhé době zase ozval :-)Na oplátku se svěřím i já - už několikrát jsem si rozepsala recenzi a "inteligentně" si ji ve wordu neuložila. Většinou se mi ji podařilo dohledat v automatickém ukládání, ale asi třikrát ne, takže jsem ji musela psát znovu. Někdy se holt daří :-/:-P Co se týče seznamu - tak "vytvoříme" nový :)

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik