Diskuse

Kožené srdce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Taky Vás Evo zdravím, po dlouhé době...Tak covida už máte za sebou, šikana ( mezi knihovnicemi ??? ) už by taky měla být vyřešená, takže nervy byste už měla mít v normálu. Jak jste se dlouho neozvala, tak jsem si myslel, že ze mě asi nejspíš zase vypadlo nějaký pozitivní moudro, na který nemusí být člověk připravený, takže raději už ani neodpoví. Ale jak vidím, za vším byla chyba v informačním systému idnesu.

Teď ke knihám, měl jsem štěstí a zjistil jsem, že mi nějakým záhadným způsobem unikla série od Ch. Link s dvojicí Kate Linville a Calebem Halem + Šmírák, na kterého jsem zvědavý, protože recenze na něj si dost odporují, tak od něj očekávám, že to bude dobrý.

Dystopii jsem zatím odložil, Charlotte je přeci jen čtivější :-)

Žádný Nesbo se momentálně nesmí objevit na mém nočním stolku:-). Mě na kriminálních románech baví ta fáze vyšetřování a vždycky mě zajímá, který z nahromaděných důkazů nakonec navede policisty na správnou stopu. Konkrétně u char. link mě taky baví, že dobře dokáže vystihnout psychologii postav, včetně pohnutek pro jejich činy. Co si tak vzpomínám, tak Nesbův Hary Hole byl spíš aktivista než vyšetřovatel, který nekompromisně zatočil s každým náckem, na kterého v Oslu narazil. Až jsem dostal dojem, že v Oslu snad ani nic jinýho, než náckové, nejsou ( do povídek se mi moc nechce ).A Lars Kepler s jejich Jurkem Walterem, tak to už bylo opravdový peklo...Proč to má takovou oblibu, to je mi záhadou.:-/

0 0
možnosti
Foto

Lubore, zdravím i já Vás po delší době. Ano, covid za mnou. A v budoucnu asi i další přede mnou. Ale teď nám politici říkají, že už není infekční, tak snad si to samotný covid vezme k srdci a dá skutečně pokoj. Mám za sebou dva a oba mě pěkně potrápily. Šikana mezi knihovníky obvykle není, knihovníci jsou, tak jak jsem měla možnost za několik let poznat, vesměs velice přátelští a milí lidé. Já jsem ve své knihovně sama, problém byla spíše devítihlavá zastupitelská saň, která u nás knihy nesnáší a bouřlivě znehodnotila veškerou mou letitou práci (oceněnou i Ministerstvem kultury titulem Knihovna roku). Mám za sebou krizi svého bytí, ale od května zkusím znovu nějak existovat. Uvidím, jak se mi bude dařit. Já četla i v době nemoci, ale moc psát o knihách mi kvůli soustředění nešlo. Ale před zraky okolního světa, by můj výlev asi stačil.

Charlotte Link mám moc ráda. Četla jsem všechny, které vyšly. A připomíná mi to, že už od ní dlouho u nás nic nevyšlo a nakladatelství by to mohlo napravit.

Od Nesboho jsem naposledy četla Krysí ostrov. Dystopické povídky. Což vůbec není můj šálek kávy, ale bez mučení přiznávám, že mě bavily. U Harry Holea jsem skončila někde u Levharta a zatím další díly nečetla. Ale někdy jim dám šanci. S Keplerem jsem skončila u třetího dílu. Ten se mi nelíbil.

Kdybyste měl někdy něco na srdci, tak mi klidně můžete napsat na e-mail eva.samankova@atlas.cz. Mějte se hezky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik