Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Zdravím paní Evo, doufám, že se vám vede dobře. Před nedávnem jsem dočetl sérii s komisařem Kurtem Wallanderem. Škoda. Bylo to výborný. Teď jsem si dal krapet oddych od krimi a přečetl jsem celkem dobrou sci-fi s názvem Spasitel. Pak se ještě chystám na polský román Led od nějakého Jaceka Dukaje. A pak jsem už v koncích. Ale zkusím dát na vaši radu a pustím se do rizzoli a Isles. Pak bych vám dal vědět, co já na to.R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Lubore, s velkým zpožděním. Omlouvám se za to. Nepřišlo mi upozornění na příspěvek v diskuzi a mám za sebou nelehkých několik týdnů. Šikana na pracovišti, Vánoce s covidem, nervy k kýblu... No, tím Vás nebudu unavovat. Jsem velmi ráda, že Kurt Wallander se Vám líbil. Mankell je má srdcová záležitost. Já toho moc poslední dobou nepřečetla, ale podařil se mi nový Nesbo Krysí ostrov a jiné povídky. Dystopii nemusím, není to moje krevní skupina, ale k těmto povídkám jsem byla doslova přikovaná. Byť místy drsné a nechutné, tak dobře vymyšlené. Jestli si dobře pamatuji, tak Nesbo není Váš šálek kávy. Ale třeba tohle by Vás mohlo oslovit. Anebo úplně něco jiného. Vychází toho tolik, že ztrácím přehled. Ale snad se brzy nějak oklepu ze starostí a zase se do čtení ponořím. A budu moc ráda za případný tip. Mějte se hezky, ať Váš čtení baví i v novém roce a máte se především fajn. Eva

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 499x
Kdo jsem? Knihovnice, lektorka "čtenářských dílen" pro děti, začínající kronikářka, autorka dvou regionálních knih... a životními ztrátami omlácený jedinec, kterému knihy přinášejí  malý (velký) únik od všeho...

             

Seznam rubrik